17.9.09

real forex, הולכת לעשות לי את השנה

לאחר ימים אחדים של שימוש בחשבון דמו בפלטפורמת המסחר "מטה טריידר 4" פתחתי אתמול חשבון במבצע של 2000 דולר בונוס, בחברת real forex.

אז קצת חוויות, מאתמול אני סוחר ללא התחייבות ואז נוצרה בפני הזדמנות להמשיך את החשבון בחברה בהשלמה ל – 10,000 דולר כלומר, הוספתי לחשבוני 6,900 דולר (הייתי ברווח של 1,100$!!!) מלבד זאת תוך כדי התהליך הייתה לי אפשרות להכיר את חברת real forex ואת טיב השירות והתמיכה לסוחרים לפני ההפקדה. בנוסף לכך, התחלתי עם חשבון מסחר מטח על סך של 10000 דולר כאשר בעצם הפקדתי רק 6,900 $ בלבד!!!

real forex מתגלה כחברה המומלצת והאמינה בשוק המט"ח בארץ. תוכנת המסחר מטה טריידר 4 נחשבת בעיני סוחרים רבים לחוד החנית של מערכות המסחר הקיימות בשוק המט"ח, עם יכולות מסחר גם באמצעות הטלפון הסלולארי. הפלטפורמה המתקדמת והמתוחכמת "מטה טריידר 4" מספקת גישה ישירה למסחר בשוק המט"ח העולמי ללא צורך בהורדת תכנה.
הספרדים הם סטנדרטים לחלוטין ביחס לברוקרים בארץ. אני ממליץ בחום על חברת real forex, אני מרוצה מהשירות, מהמקצועיות, יש להם את תוכנת המסחר הכי טובה בשוק, "metatrader", מהמקצועיות ביותר בעולם והעניין בדוק.

להצטרפות לחוויה, סוף שבוע טוב,
ושנה טובה לכולם!